2011. augusztus 19., péntek

Fahéj Galéria, kávézó, kocsma

Cím: Semmelweis 19, Budapest, Hungary, 1052
Telefon: +36 1 7879305 +36 20 2165489
Honlap: http://www.fahejcafe.hu
Status: Nyári zárlat/Closed now
Hours/Nyitva: Hét - Szo: 12:00 - 0:00

Olcsó és drága ser, mindenki megtalálja. A frissen átszabott Károly körúttal párhuzamos csendes Fehércipó utcácskában, a Cafe Eklektika helyén bombatölcsér lapul.

Fahéj Galéria, Kávézó, Kocsma

Vagyis igaz, gondolta Ragle. A valóság és az ő őrülete összemosódik. A valódi hírnév plusz a képzelt hírnév. Ha egy taxis felismer, töprengett, az valószínűleg nem képzelgés. De ha megnyílik az ég, és Isten a nevemen szólít... na akkor kezdődik a pszichózis.
Nehéz a kettőt különválasztani.
(...)

Benyitott a bárba. Talán itt meg tudják mondani, hol van a Seaside Station. Gondolom, ezt a helyet említette a srác, hogy innen hozzak szalonnás szendvicset.
Biztosan ez az. Jó sokan vannak. Mint a buszállomáson. Ugyanaz a séma.
A bokszok többségét párok foglalták el. Középen, a kifli alakú pultnál férfiak ettek-ittak. A helyiségben erős hamburgerillat terjengett. A sarokban zenegép bömbölt.
A parkolóban nincs annyi kocsi, ami megmagyarázná, miért vannak ilyen sokan.
Eddig még senki nem figyelt fel rá. Nem is lépett be, csak becsukta az ajtót, gyors léptekkel átvágott a parkolón, és megkerülte az épületet, vissza a Fordhoz. Túl nagy. Túl modern. Túl fényes. Túl zsúfolt. Ez már az elmebajom utolsó fázisa? Gyanakvás:
emberekre, színekre, életre és zajra. Kerülöm őket, gondolta. Perverz élvezettel. Keresem a sötétséget.
Selassie, muhaha, erre járt vmi white nigga

Igen. És egész nap csak heverészek, és abból élek, hogy a "Hol Lesz Legközelebb A Kis Zöld Emberke?" szelvényeit töltögetem. Játszom. Miközben a többi felnőttnek állása, felesége, otthona van.

Retardált vagyok. Pszichotikus. Hallucinálok. Igen, igen. Örült vagyok. Őrült, elmebeteg. Mit keresek itt? Maximum álmodozók. Az égben száguldozó rakétákról, hadseregekről és összeesküvésekről fantáziálok. Paranoiás vagyok.

Paranoiás pszichózis. Azt képzelem, hogy én vagyok a központja sokmilliónyi férfi és nő munkájának, sok milliárd dollár és rengeteg munka... egy egész világegyetem kering körülöttem.
A fejemben minden molekula összejátszik. És kisugárzik a csillagokba. Ragle Gumm, a kozmikus folyamat tárgya, a kezdettől a végső entrópiáig. Minden anyagi és szellemi létező csak és kizárólag körülöttem kering. (Philip K. Dick: Kizökkent idő)

Zenét!

Nincsenek megjegyzések: