2011. december 1., csütörtök

Gombi serpince (Budán is isznak)

Név: Gombi Serpince

Alapsör 400 forint környékén, az egyik legolcsóbb hely a környéken (az olcsó ipari bor és az irodalomkedvelők számára Tersánszky Józsi Jenő egyik kocsmáját ajánljuk a Márvány utcában, kalandvágyóknak meg a Goldwint a Déli pályaudvarban)

Cím: 1123 Budapest, Nagyenyed utca 13. (a Turultól egy könnygázpatron lövésnyire)
Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 13.00 - 24.00 óráig
Szombat: 17.00 - 24.00 óráig
Vasárnap: 17.00 - 24.00 óráig
Telefon: +36 1 212-3919
E-mail: serpince@gmail.com
http://www.serpince.hu/

Design: hogy a funérkoporsót szokjad.
Vendégek: félszuterén kocsma törzsarcokkal.
Előny: boxszok és darts a társas időmulatás elősegítésére.
Hálaistenneknagyonköszönjük: nincsenek pénznyelőautómaták
Nyáron a szabadtéren is szívhatod a Nagyenyed szmogját.
Ide még feltétlenül. Nincs választék ezen a környéken.

Gombi serpince
Gombi (csapoltsor.hu)
az élet egy békanyálas lavór lábmosóvíz benne kell úszni és hogy beleszarsz-e az legalább rajtad múlik naja, ne szarjá a saját lavorodba, mikor ott a szomszédé

ízlik a pina for President,
botos jeti megvan? na várjál töltök magamnak egy italot és beszélhetünk
tegnap töltöttem borokat, oszt otthon találtam Pálinkát, ez hiba volt, ma beteg voltam erősen
készítek internyút Szabó Alberttel amint elmúlik az alkoholbevitel mellékhatása
mé, mész Izráelbe?
naja, rokonylátogattás,
mindig másnap van itten kérem, vettem bort, 2 fizet 3at kap és cabernet sauvignon, és otthon látom, miután beleittam, a cimkén, hogy Made in Italy, asztali bor és palackozva Szlovákiában a Pannon Foods által... hát akkor az én apám faszát? vagy mi?
hát erről beszélek...apám meg felhív, hogy a kenőmájas Made in Czech Rep Brno, amit a Pápai Hús Zrt árul a Lehel Piacon, megint akkor mijafasz van,
de ennél sokkal fontosabb: ha itt Brnóban lemész buliba 1000 koronával, ami ebben az órában kb. 12000 forint, és hazajössz részegen, másnap keresed az öngyújtódat a nadrágod zsebében, hogy lehet, hogy egy magyar ötszázast találsz benne????????????????
s akkor mi helyzet? mikor teccik meglátogatni? január akkor lesz pínzem és jól bebazunk és visszafoglaljuk Brnót, ősi magyar föld, és megbasszuk az összes szláv szüzet, de csak seggbe, hogy ne élvezzék, utána meg Sanchez-bajusz, sőt szemöldök meg szemüveg, elintézi a sok gondolatot söröt a hangok... ű í é á naja és belehányhatnánk egymás cipőjébe, ó,  az oly tréfás,  közös hányás erősíti a barátságot,  hányásbarátság, erősebb a betonnál, egyszer belehánytam egy cimbi kapucnijába, majd vicceskedve a fejére húztam, azóta sem láttam,  lol,  nem értette a Tréfát a bunkója

Nincsenek megjegyzések: